Polityka zwrotów
Aby dokonać zwrotu produktu lub całego zamówienia, należy skontaktować się z nami w ciągu 14 dni, wysyłając wiadomość e-mail na adres kontakt@qwadrum.com z wyjaśnieniem przyczyny zwrotu.
Po przekazaniu nam wszystkich tych informacji skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, aby poinformować Cię o kolejnych krokach.
W każdym przypadku zorganizujemy odbiór produktów przez firmę transportową.
W przypadku, gdy zwrot nie jest związany z wadą lub błędem dotyczącym produktu, przyjmujemy zwroty w ciągu pierwszych 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania, pod warunkiem spełnienia warunków regulowanych przez ustawę 3/2014 z dnia 27 marca, artykuł 71 dotyczący zarządzania handlem, który wskazuje, że produkt musi zostać zwrócony w takim samym stanie, w jakim został dostarczony i nie był używany.
Zwrot wartości towarów zostanie dokonany po sprawdzeniu w naszym magazynie, że są one w dobrym stanie. Klient musi ponieść koszty wysyłki i zwrotu, cena tych kosztów różni się w zależności od danego regionu, dlatego należy to skonsultować przy składaniu wniosku o zwrot.
Zorganizujemy odbiór towarów (firma transportowa odbierze je od Ciebie zgodnie z Twoimi instrukcjami). Po dostarczeniu towaru z powrotem do naszego magazynu i sprawdzeniu, że wszystko jest w porządku, zwrócimy kwotę pomniejszoną o koszty zwrotu w ciągu maksymalnie 15 dni roboczych.